אחת האופציות העומדות בפני עסק היא להזמין כתבה שיווקית באחד מאתרי החדשות המובילים בישראל כמו: וואלה, ynet, mako, כלכליסט, דה-מרקר או גלובס.
בצורה כזו קשה לגולש הממוצע להבחין כי מדובר בתוכן שיווקי ממומן ומוזמן. ההילה שנוצרת סביב העובדה שאתר גדול ומרכזי כתב על העסק עוזרת מאד להוריד את ההתנגדות האוטומטית כאשר גולשים נתקלים בפרסום ישיר במודעות בגוגל או פייסבוק או כל מקום אחר.
ניתן כמובן "לצבוע" את כל קוראי התוכן (אלפים רבים לפעמים) ולחזור אליו יותר מאוחר ברימרקטינג בפייסבוק וגוגל וכך להשיג לידים ורכישות.
דבר נוסף שניתן לעשות זה להמשיך לפרסם את הכתבה למשך תקופה ארוכה בכלים כמו אווטבריין או טאבולה לאחר שהכתבה יורדת מהקידום הפנימי של אותו אתר.