אם קהל היעד שלכם הוא בגילאי 13-25 אז אין ספק שלא ניתן להתעלם מהאפליקציה שבה גילאים אלו נמצאים רוב הזמן. האפשרות לפרסם בצורה ממומנת נפתחה ומאז ניתן להגיע לקהל הזה בצורה יעילה וממוקדת. קהל הצעירים נמצא שם ופחות ופחות בפייסבוק או אינסטגרם.
בדומה לפלטפורמות אחרות גם כאן ניתן לבנות קהל לפי נתונים דמוגרפיים או לבנות סוגי קהלים מבוססים על פעילות דיגיטלית כזו או אחרת בנכסים הדיגיטליים של העסק (אתר, אפליקציה של העסק, רשימת לקוחות או פעילות בטיקטוק עצמה ועוד). גם במקרה זה ניתן לבנות קהלי לוקאלייק ולהגיע לקהלים גדולים אף יותר.
מעבר לזה שזו אפליקציה לצעירים, תתפלאו אבל גם גילאי 25 ומעלה נמצאים שם יותר ויותר וניתן לטרגט אותם בצורה אפקטיבית בנוסף לכל הפלטפורמות האחרות.