פייסבוק היא לא רק רשת חברתית פופולארית עם יותר מ-4 מיליון משתמשים פעילים אלא מדובר בכלי עסקי מעולה לשיווק דיגיטלי. בניית עמוד פייסבוק עסקי היא מלאכה שיש להניח בידי מומחים. מומחים המכירים היטב את האופן שבו צריך לעצב עמודי פייסבוק ולכתוב בהם תוכן שיווקי מניע לפעולה.
בנייה מקצועית של עמוד פייסבוק יכולה לגרום לכך שהנוכחות ברשת החברתית תשמש את העסק/הארגון ממש כמו אתר אינטרנט לכל דבר ועניין. פייסבוק היא פלטפורמה שמתאימה גם לעסקים שיש להם אתר אינטרנט רשמי וגם לעסקים שפועלים אך ורק ברשת החברתית.
כאשר עמוד הפייסבוק עומד על תלו יש לדעת כיצד לנהל אותו בחוכמה. איך להשיג מקסימום חשיפה, כיצד להגיע אל קהלי יעד ממוקדים, מי הם בכלל קהלי היעד הממוקדים, איך ליצור קשר עם לקוחות קבועים, איך להגדיל את קהל העוקבים במהירות ובעקביות וכו'.
איך כותבים נכון פוסטים שיווקיים לפייסבוק? מה חשוב לדעת על ניהול עמודי פייסבוק עסקיים? כיצד להפוך עמוד פייסבוק עסקי למנוע שעומד במטרות כמו מיתוג ודיאלוג עם עוקבים חדשים/קבועים? כל התשובות ועוד טמונות בניהול עמודי פייסבוק במקצועיות.
ניהול מקצועי של עמודי פייסבוק כולל עבודה פנימית ופעילות חיצונית. הוא משלב קמפיינים ממומנים וממוקדים במתכונת של תשלום בעבור הקלקה ביחד עם שימוש נכון בארגז הכלים רחב ההיקף שפייסבוק מספקת ללקוחותיה. היתרון המרכזי של ניהול עמודי פייסבוק טמון בגישה אל קהלי יעד מפולחים. מי אם לא פייסבוק יודעת פרטים אישיים על כל משתמש ומשתמש בנושאים כמו גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, השכלה, מקצוע, תפקיד בעבודה, סטטוס משפחתי וכדומה.