היום יותר מתמיד קמפיינים של גיוס ומימון המונים נפוצים מאד. המטרות לגיוס המימון באות מתחומים שונים: יצירה (ספרים / מוזיקה וכדומה), בניית עסק או תרומות. קמפיין שכזה אמור להגיע ליעד הגיוס שהוגדר אחרת בעלי הקמפיין אינם זוכים לקבל את הכסף.
במטרה להגיע ליעד הגיוס מומלץ לפנות לשיווק הדיגיטלי על מנת להגדיל את קהל המגוייסים. הכלים הם בדרך כלל פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות.
לחברת Web-innovation הניסיון בניהול קמפיינים מסוג זה ומאחוריה הצלחות הן בתחום היצירה והן בתחום התרומות.