תהליך העבודה מובנה וכולל בתוכו מספר שלבים שמטרתם להבטיח הגעה לתוצאה הרצויה ללקוח:
1. פגישה – תפקידה לקבוע את המטרות שהלקוח רוצה להשיג ולהתחיל לגבש את המהלכים השיווקיים שבהם ננקוט על מנת להגיע למטרות הרצויות בתקציב הנדרש.
2. בריף – יכתב ע"י Web-Innovation ויועבר לאישור הלקוח. הבריף כולל בתוכו את כל התוכנית השיווקית שתיגזר מהמטרות והתקציב. בה יתוארו הפלטפורמות בדיגיטל שבהן יעשה שימוש ופרטים נוספים אחרים.
3.מחקר – לאחר אישורו של הבריף Web-Innovation תחל בתהליך של מחקר מעמיק על הנעשה בתחום המדובר באינטרנט ובשיווק הדיגיטלי בפרט. בדיקת מתחרים, עלויות של מילות מפתח, קריאטיבים ועוד.
4. קביעת אסטרטגיה – לאחר סיום עבודת המחקר Web-Innovation בשיתוף הלקוח יקבעו את האסטרטגיה הסופית.
5. בניית קמפיינים – נעשית לאחר שיש את כל הנתונים, והחומרים הדיגיטליים (באנרים, מודעות…), בשלב זה ניגשים לפלטפורמות שנבחרו ומגדירים את הקמפיינים בפועל.
6. אופטימיזציה – לאחר העלאת הקמפיינים לאויר , Web-Innovation תתחיל לעקוב אחר הביצועים שלהם ותחל בתהליך אופטימיזציה שתכליתו הוא למקסם את התקציב למקסימום האפשרי על מנת שהמטרות שהוצבו בתחילת התהליך יושגו בדרך היעילה ביותר.