התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לנו היום לבנות תהליך אוטומטי של שליחת ניוזלטרים ו-SMS ללקוחות לפי פילוח סוג הלקוח והשלב בו הם נמצאים במשפך השיווקי. לכל עסק ניתן לתפור תהליך אוטומציה של שליחת המסרים הרלוונטיים בקבועי הזמן הנכונים על מנת למקסם את הפוטנציאל השיווקי והמכירתי.
המטרה היא להגיע לאדם הנכון, במועד הנכון עם המסר הנכון. ההודעות נשלחות ללקוחות או הלקוחות הפוטנציאיים במטרה ללכוד את תשומת ליבם, להדגיש מסר כלשהוא, להציג בפניהם אפשרויות שונות של רכישת מוצר או שירות והכל בנקודות זמן רלוונטיות. ניתן לקבוע שליחה אוטומטית של סדרת מיילים או הודעות שכל אחת מהווה נדבך נוסף המוביל את הלקוח לעבר רכישה.
לאחר הרכישה התהליך תומך בהליך של "טיפוח לידים" שמטרתו להגדיל את הסיכוי לרכישה מרגע השארת הליד ועד שנציג מכירות חוזר ללקוח. כמו כן אוטומציה תורמת לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים כמו למשל שליחה אוטומטית של מייל בתאריך יום ההולדת של הלקוח או של ילדיו. לאחר הגדרת התהליך האוטומטי , בעל העסק כבר לא צריך לתפעל את שליחת המסרים ידנית, דבר החוסך זמן רב , כסף וטעויות שונות.
חברת Web-Innovation מתמחה בבניית תהליך אוטומציה ללקוחות התפור לפי מידותיו של הלקוח תוך מיקסום הכלי לשיפור התהליכים השיווקיים הדיגיטליים המקבילים או כתהליך נפרד.